כניסה להריון

בעידן של היום הרבה נשים פוגשות קושי בכניסה להריון. התהליך יכול להיות קשה ומתסכל, רצוף באכזבות ובתהליכים רפואיים מלחיצים שעלולים ליצור קשיים בין בני הזוג ולהשפיע לרעה על התפקוד היום יומי. לחץ רב יכול להשפיע לרעה על הקליטה. לכן חשוב שהגוף יהיה רגוע, בריא, ומוכן לקבל את העובר.

הנה ארבע דברים מועילים שאתן יכולות לעשות בבית:

תזונה נכונה 

חשוב לזכור כי תזונה בריאה ונכונה מעלה את הסיכוי להריון. חשוב להפחית בצורה משמעותית פחמימות זמינות ,ולהקפיד לצרוך דגנים מלאים, ירקות ופירות, ועלים ירוקים המכילים נוגדי חמצון ,ברזל, מינרלים, סידן, מגנזיום, אבץ, ואשלגן החשובים לגוף. חשוב גם להפחית בצורה משמעותית אכילת סוכרים, ממתקים ומלח, ולצרוך מאפים מקמח מלא כמה שאפשר.

תנועה

שגרת החיים שלנו מאלצת אותנו לבלות שעות רבות בישיבה. במשרד, בנסיעה במכונית לעבודה ומהעבודה וגם במשך השהות בבית. שעות רבות של ישיבה גורמות לאגן להיות בסטגנציה ותקיעות משום שמעט מאוד דם זורם לכיוונו. לכן חשוב לעשות הרבה פעילות גופנית, במיוחד כזאת שכוללת תזוזה של האגן כמו פילאטיס, trx, ויוגה.

היפטרי מהלחץ

ללא ספק הקושי להיכנס להריון אינו מרגיע והתעניינות של הסביבה לא מוסיפה לתחושת הלחץ הגדל. חשוב לזכור כי לפי הרפואה סינית יש קשר ישיר בין הלב לבין הרחם. לכן תרגול של מדיטציה אפילו כמה דקות ביום יכול מאוד להרגיע ולתרום בקידום ההיריון, ולנסות להתמקד בדברים שעושים לך טוב ומרגיעים אותך כמה שאפשר.

טיפול בטראומה

ישנו קשר ישיר בין זיכרון ריגשי לכניסה להריון, ולכן במידה וחוויתם חוויה טראומטית, במיוחד כזו שלא עובדה כמו שצריך, אותה חוויה עלולה לחבל בניסיונות שלכם. לכן חשוב לפתוח את הפצעים מן העבר, עד כמה שזה יכול להיות מורכב ולא פשוט, ולנסות להתמודד איתם בשביל למקסם את הרוגע ותחושת השלווה בגוף ובנפש. מומלץ לא להתמודד עם העול הזה לבד, ולהיעזר במטפל, בבן או בת הזוג, ובאנשים הקרובים אליכם.

ולסיום, על מנת לאפשר לקליטה של העובר והריון תקין כדאי לעבור גם ניקוי אנרגטי לצד טיפולי פוריות. שחרור גופני ורגשי בזמן שכזה הוא לא פחות חשוב, ועוזר להתכונן לנס המיועד. שיטת הfree flow שלי תעזור לגוף ולנפש שלכן להיות רגועים יותר ולעזור לכם בזמן התהליך.  

כתיבת תגובה